Pages

What will be, will be

August 30, 2015

Opasvalinnat venähtivät miltei kaksi viikkoa yli alunperin luvatun päivämäärän; perjantain ja lauantain välisenä yönä sain sähköpostin, jossa kerrottiin minun olevan varasijalla ja toivotettiin hyvää syksyn jatkoa.

Olin myös hakenut nykyisen työnantajani sisäisesti ilmoittamaa toista paikkaa, joka olisi ollut minulle kuin unelma -- mutta tähän ikään mennessä pitäisi kai jo uskoa, että unelmat harvoin tuosta vain toteutuvat...en siis saanut sitä(kään) paikkaa. Ensi viikolla selvinnee pystyykö työnantajani tarjoamaan minulle vakinaista sopimusta nykyisessä pestissäni; ristiriitaisin fiiliksin odotan tätä päätöstä. Toisaalta tämä työ ei anna minulle mitään - toisaalta se kaikessa merkityksettömyydessään ja helppoudessaan ei myöskään vaadi minulta mitään, eli työpäivän päätteeksi työ ei todellakaan seuraa minua kotiin. Jos katson tulevaisuuteen ja aion suunnitella hieman turvatumpaa muutamaa seuraavaa vuotta....niin tokihan vakituinen työ tässä taloudellisessa tilanteessa (sekä oma että kansallinen) olisi "hyvä" asia.

Jään siis yhä odottelemaan mitä syksy tuo tullessaan.

KIITOS saamistani haasteista molemmat Sannat --- olen ollut aivan pökerryksissä tämän työtilanteeni kanssa enkä ole pystynyt keskittymään mihinkään.......mutta nyt alkavalla viikolla aion terästäytyä ja piristyä, joten lupaan tehdä molemmat haasteet. Kiitos kärsivällisyydestänne :)

*************

I'm on a waiting list for the guide job (= no chance for me to be sitting around waiting for a possible job so that's out of the picture then). Applied for a hugely interesting job with my current employer in communications -- didn't get it. Still waiting to hear whether or not my current position could be made permanent....torn about that as the job gives me nothing (demands nothing too so no stress whatsoever) - but would probably have to welcome & accept a secure job if I was offered one.

Will try to be more active with this blog in the coming weeks.







No comments :

Post a Comment