Pages

Puolikas haastetta

September 6, 2015

Viikonlopun toinen haaste tuli sattumoisin myöskin Sannalta - kiitos ! Koska olen tämän haasteen tehnyt jo kahdesti aikaisemmin, niin olen nyt vähän ikävä ihminen ja vastailen vain saamiini kysymyksiin tätä haastetta sen kummemmin jakamatta eteenpäin....mutta kuten edellisenkin postauksen kohdalla, tervetuloa mukaan haasteeseen jos tätä satut lukemaan --- alla ne ns. viralliset säännöt.

Eli....

1) Kiitä sinut nimennyttä bloggaajaa ja linkitä hänen bloginsa.
2) Vastaa sinulle esitettyihin 11 kysymykseen.
3) Nimeä ja linkitä 11 Liebster Awardin ansaitsevaa blogia, joilla on alle 200 seuraajaa.
4) Keksi 11 uutta kysymystä nimitetyille.  
 

.....ja alla kysymykset jotka sain Sannalta

1. Miten keksit blogillesi nimen?
Eräs amerikkalainen ystäväni kutsuu minua nimellä Zella, joka taas on lyhenne äitini minulle antamasta lempinimestä Maruzella...ja koska blogini on periaatteessa otteita elämästäni (ja aiemmin kirjoitin vain englanniksi) - niin voilá: Life as Zella

2. Lempipuuhasi vapaa-aikana?
Riippuen fiiliksistä; liikunta (juoksu, sali, jooga), kirjeenvaihto, keikoilla käynti, kirjoittaminen & lukeminen.

3. Minkä kirjan olet lukenut viimeksi? 
Kesän aikana lueskelin muutamankin meditointiin ja buddhalaisuuteen liittyvän kirjan, mutten nyt millään muista minkä niistä luin viimeksi :) Mainittakoon tässä The Art of Happiness, kirja jonka on kirjoittanut amerikkalainen psykiatri perustaen kirjan keskusteluihinsa Dalai Laman kanssa.

4. Montako kertaa olet muuttanut?
Tätä ei varmaan moni usko, mutta luku pyörii jossain 40 muuton korvilla. Olen muuttanut lapsesta saakka ensin ristiin rastiin kotimaata, sittemmin aikuisena sekä koti-Suomessa että ulkomailla joko tiettyjen kuntien/kaupunkien sisällä, taikka pidempiäkin välimatkoja. Liekö siksi tunnenkin olevani juureton ja minun on helppo lähteä ja perustaa koti minne tahansa. Nykyisessä asunnossani olen yllättäen asunut nyt jo lähempänä kaksi vuotta - vau !

5. Lempijuomasi?
Minulla ei ole oikeastaan mitään lempijuomaa; juon päivän mittaan varmaan 2-3 litraa vettä ja ruoan kanssa rasvatonta maitoa. Jos käyn viihteellä, niin yleensä siideriä tai kuplivaa, ruoan kanssa punaviiniä.

6. Mitä syöt aamupalaksi?
Aika uskollisesti joka aamu kaksi siivua Reissumiestä, päällä soseutettua & maustettua avokadoa sekä paistettu muna...kuppi kahvia.

7. Taito, jonka haluaisit osata?
Laulaa unohtumattoman hyvin.

8. Mitä ostit viimeksi?
Lidlistä alkavan viikon lounastarpeet tänään.

9. Suklaa vai salmiakki?
Suklaa useimmiten.

10. Missä matkustit viimeksi? 
Espoon puolella töissä joka viikko, heh. Viimeksi Madridissa 2013 työmatkalla; minulla ei ole taloudellisia mahdollisuuksia matkustella laisinkaan.

11. Mitkä 3 asiaa ottaisit mukaan autiolle saarelle?
Ehtymättömän määrän Gillette-teriä, erään tietyn miehen....ja sadan CD:n läjän lempimusiikkiani.




No comments :

Post a Comment